-משלוחים והחזרות -
אספקה ומשלוחים
1. אספקת המוצרים לרוכשים מתבצעת באמצעות חברות שליחויות לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה, במסגרת זמן האספקה שהובטח במכירה.
2. במידה ויש תשלום על משלוח המוצר, סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה.
3. החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות, יחד עם זאת, בכל בעיה ניתן ליצור עמנו קשר בכתובת: pnt10.il@gmail.com או בטלפון 03-7797270 ונעשה הכל כדי לסייע.
4. האפשרות להזמין מהאתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של דואר ישראל או חברת המשלוחים. החברה רשאית אך לא מתחייבת לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.
5. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי.
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).
2. בידי המזמין (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. הזיכוי יבוצע באותם תנאים בהם העסקה חויבה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים). מוגבל ל-3 החזרות רציפות.
* ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.
* במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין ולאחר קבלת הסחורה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי בניכוי 5% מערך הפריט או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ו/או הורכב – ועם התווית עליו כפי שהתקבל
ובאריזתו המקורית. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).
* החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרה.
* ניתן להחזיר את הפריט - שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית - תוך 14 יום מקבלתו.
* זכאות לזיכוי כספי מותנית בזמן של עד 3 חודשים (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי/ Paypal.
3. אופן החזרת הפריטים - הלקוח יחזיר עצמאית את הפריט חזרה לחברה.
* מערכות הישיבה אינן נמצאות במלאי החנות, ומיוצרות במיוחד עבור הלקוח במידה ובבד הנבחר,לפיכך,ע"פ החוק, לא ניתן לבטל עסקה בה הוזמנה ספה.
4. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
5. החזרתם מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק ממבצע תתאפשר עד 7 ימי עסקים. הלקוח יקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ש"ח- הזול מביניהם. במידה ויבחר בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.